mandag 9. august 2010

Uventa, men sjå ! :-D

Her er eg med Ludde, mi nye kanin og Ingeborg med Marlene :-)  Vi er ikkje sikre på kjønna for dei vil ikkje bli skjekka.  Men det såg ut som Marlene var ei jente iallefall.  Eg kom heim frå Norway cup laurdagskveld.  (Vi kom vidare til B-sluttfinala eller noko sånt.  Deretter gjekk vi ut.)  Så eg har ikkje hatt mykje tid til å gle meg.  Men eg visste jo at eg skulle ha ein kaninunge etter Norway cup  "ein gong"  
Vi fekk velge mellom ein oransje , to thyringerfarga, og resten vilt grå-farga.  Eg ville ikkje ha ein slik som Nusse, for eg vil jo huske Nusse som Nusse ;-) Amanda ville ikkje ha ein som Dip for ho ville huske Dip som Dip.  Så vi enda opp med to thyringer-farga kaniner.  Dei er utrulig søte! <3
Her er Ludde :)  Eg fekk han/ho 08-08-10

1 kommentar:

Besta sa...

Amanda sa at det gikk fint med kanina hennar. A.var her i dag, men hadde sjølvsagt ikkje med seg kanina.