tirsdag 30. november 2010

Eg har begynt å kjede meg på korps no. Fordi eg gjer det same kvar gong... Sit der med klarinetten og ventar på eit stykke å spele. No går eg mitt fjerde år der eg spelar klarinett, som mitt femte faktisk. Hoppa over eit år.  Då eg begynnte var vi ei gruppe på fire, fem??  Eg var den einaste som fortsatte.  Eg hoppa over til gruppa over og klarte meg fint i og med at eg synest det var kjemekjekt og eg øvde mykje den gongen.  Planen min var frå begynnelsen å spele eit eller to år med klarinett  og så begynne å spele saxofon.  Planen har aldri vorte fullført.  Men det eg tenker på no er å begynne på saxofon.


Altsaxofon
Men det er jo ikkje berre å begynne.  Eg må finne ut om dei har saxofonar og i tilfelle kva sort saxofonar dei har.  Eg vil helst spele altsaxofon.  Kanskje eg får med meg korpsvenninna mi?? :)

Ingen kommentarer: