mandag 26. juli 2010

Nusse Nass 2006 - 24.juli 2010

Rundt halv ti om kvelden 24. juli , fann eg Nusse i uteburet. Ha låg noko midt i mellom på rygg og på sida. Beina var stive og stod rett fram. Eg anar ikkje kva som kan ha skjedd... Eg ar jo to kaniner. Dei får alltid samme maten. Eg trur ikkje det kan ha hattnoko med det å gjere. Eg fekk litt sjokk. Eg skulle jo berre ta inn kaninene, så mate dei og der etter sove i telt ut i hagen for meg sjølv. Eg trur ikkje eg kan ha grine så mykje i heile mitt liv.
---
No skal eg vise ein del biler av mi kjære. vakre, snille, tamme, sjarmerande (osv.) kanin <3
Her er han i einblå sele. Eg trur det var i 2007.
He er også eit bilete frå 2007,trur eg. Viss ikkje det var i 2006.

Ein gong var Nusse sjuk. Han va berr e inne på soverommet sitt i høyet. Då lagde Guri eit brev. Ho la dt inn med sine kaniner, som er bestevennane til Nusse. Då kom det deira si lukt på. Så fekk eg det og la det inn med Nusse. Han blei lokka fram og ut i frå soveromet sitt.

Frisk <3
2007 her også trur eg.


Så taaaaaaaam :-)


Sleten ;-)


2007




Nusse og Sniffe-gensaren :)


Bursdagen min 2010

Han var berre så bamsete <<3

Denne stillinga var ganske normal for Nusse.



Dagen før han døydde. Han var så frisk. Frisk heilt til han døydde. Sikkert berre hjartestopp.


Her er også dagen før han døydde. Han er såååå søt.


16.mai 2010


Vinter. Dette biletet likar eg så godt.
Snøhole denne vinteren som var.

<3

NB: Sjå på Nusse - ikkje meg ;)



Snøhole.

Fiin :)


Nusse elska å stå opp på trommelen sin.


Her er frå same dagen som biletet oppom.

Her er etter ein gong han hadde vore med ein avlsmann sine kaniner.

Eg hadde savna han <3 Han hadde vore borte i 10 dagar ;-) Men han hadde
det sikkert supert ;-)

Snøen for seint i år... :-( <3


Nusse fekk ei stor eiga innhegning for eit par år sidan. Ca. 2m X 4 m. Skikkelig heldig var han.

Nusse stakk av nesten kvar dag. Det var berre å gå rolig etter han, for han for jo bort til kaninene til Guri. Men for han ikkje dit , var han som regel på vår eigendom.

Kosete <3<3<3


Ganske nytt bilete.
Her også er eit ganske nytt bilete. Lurer på om det er frå den 23. juli.
Uskarpt, men viser ein gong han fekk gå ute når snøen hadde begynt å smelte. I år.
Håkon og Nusse <3
Sto alltid her når eg kom. I det siste har han begynt å komme på fanget når eg åpna døra.

Så glaaa :-)

Veldig fint bilete , synest eg. Godt kamuflert.


Nusse var veldig smart. Han gjekk på do i doen sin og ikkje ofte nokon andre plassar.

Likte å vere her inne å kose seg i stolen eller på fanget.
Så fin :-)

Når ein blir våt i innhegninga må jo ein inn og tørkast i ein handuk og få litt ekstra kos og oppmerksamheit.

Mai 2010. Tørke, tørke :) Han brukte å oppføre seg som ein skikkelig baby <3

Her går han oppi senga mi. Eg må innrømme at han brukte å vere der ein del.

<3

Noko av det tamaste som fantest :-)
16.mai 2010.




Persille var noko av det beste han viste.

I snøen :-)

I uteburet sitt.

Her er buret til Nusse. Heimelaga. Eg og pappa lagde det i 2006. Sniffe brukte det då. Men ikkje så lenge, for han døde i 2006. Eg fekk Nusse 2 månedar etter Sniffe døde.

Oppå ein del av piggsvinhuset som aldri kom piggsvin i. (Eg veit ikkje heilt om det heiter pinnsvin eller piggsvin..... )
Her sit Nusse i buret sitt. Biletet er gamalt.
Uskarpt. Men Nusse er jo fin uansett ;)


Kosegutten min <3<3<3
---
Eg hugsar den gongen familien vår hadde ein vanleg , men travel dag. Den dagen vi kallar vaskedagen. Mamma eller pappa skulle støvsuge. Eg kom på ein plass der dei hadde kaniner. Men det var på hi sida av Hareid. Eg spurte om dei kunne køyre meg, så kunne vi hente kanina. Men dei skulle berre støvsuge og vaske. (Vi hadde ringt dei for lenge sida og spurt, men då skjedde det ingenting.) Eg bestemte meg for å gå dit... Eg spurde først Guri, men ho kunne ikkje. Så spurde eg Jenny. Ho blei faktisk med på å gå dit :-) Vi begynte å gå dit. Det pøsregna og hagla store hagl etter kvart. Då vi kom fram ringde vi på og spurte om vi kunne sjå kaninene. Eg fann ein favoritt. Eg prøvde å ringe mamma, så ho kunne køyre og hente meg. jenny og kanina. Men ingen svarte i telefonen....
Eg og Jenny starta reisa tilbake. Det var forferdelig ver... Då eg kom heim sa mamma at eg berre hadde ringt eitt ring. Men vi køyrde inn igjen til der vi hadde gått.Vi henta kanina. Eg fekk bestemme namnet. Og valgte Nusse, som eg alltid hadde likt så godt :-)
---
Då vi var der og skulle velge kanin, sa dama at alle kaninene var ville og kom ikkje til å bli tame sidan dei var såpass vaksne. Men Nusse har jo blitt ei kjempetam kanin!
---
Vi gravlade Nusse 25.juli . Han fekk ei rosa rose mellom framlabbane og ei som eg la over han. På grava har han fått ein kross av lønn og eik, trur eg det var. Så har vi planta raude roser på grava. Han har også fått ein gravstein. På gravsteinen står der NUSSE NASS . Høgt elska Sårt sakna.


1 kommentar:

Olaug sa...

Han er ikkje dø på siste biletet , for dei som lurte ;-)

Ps: Tastaturet var ikkje heilt bra då eg skreiv innlegget så kanskje der manglar litt bokstavar her og der:-P